Představujeme

Europ Assistance podporuje Movember

26.11.2021

V Europ Assistance nám zdraví mužů rozhodně lhostejné není. Proto podporujeme charitativní organizaci Movember, která pomáhá mužům žít šťastněji, zdravěji a déle. Na důkaz toho, že jsme v tom společně, jsme si nechali "narůst" knírky. Koukněte, jak nám to sluší!

Přečtěte si více

Nový seriál ze zákulisí našeho Talentového programu: Rozhovor s Petrou Budkovou

21.10.2021

Krátkým rozhovorem s účastnicí talentového programu Europ Assistance Petrou Budkovou startujeme náš nový seriál. Sérii článků o našich talentech a jejich projektech, které si sami vybrali. Jaké projekty si zvolili a jaký to mělo vliv na jejich každodenní práci? Své vnímání vám dnes odhalí naše Senior Customer Experience Specialistka Petra.

Přečtěte si více

Talentový program v Europ Assistance: Rozvoj ani covid nezastaví

1.9.2021

Cesta je cíl. Právě tato myšlenka se stala stěžejním mottem našeho talentového programu, který dal prostor ukázat svůj potenciál zaměstnancům Europ Assistance. O tom, jak jsme se s přípravou a realizací talentového programu poprali v době covidové, prozradí více náš nový článek.

Přečtěte si více

Kyber asistence – unikátní služby v moderní době

23.2.2021

Když do internetového vyhledávače zadáte slovo kyber, třetím nejvyhledávanějším výrazem, který Vám systém našeptá, je kybernetická bezpečnost. Je to téma žhavé a rozhodně rezonující. I proto jsme si ho v Europ Assistance vybrali jako směr pro další typ asistenčních služeb.

Přečtěte si více

Povídat si s virutálním operátorem a zároveň u toho objednat odtah? V Europ Assistance žádný problém

30.1.2021

Digitalizace. Kouzelné slovo, které je teď cool a trendy. Hodně se o něm mluví, ještě více píše, nicméně tím to v mnoha případech končí. Nikoli u nás v Europ Assistance. Kdo by totiž dříve nevěřil, že už v roce 2020 bude 55 % našich klientů, kteří volají kvůli nehodě nebo poruše auta, hovořit s virtuálním operátorem, mýlil by se. Přesně takový je aktuálně podíl klientů, které obsluhuje naše virtuální agentka Eva. Jsme na to pyšní. Nejen proto že jsme tento typ služby zavedli mezi asistenčními službami na našem trhu jako první.

Přečtěte si více

Rok 2020 v číslech Europ Assistance

15.1.2021

Ani přes velká omezení způsobená pandemií koronaviru jsme rozhodně nepolevili na kvalitě našich služeb. Právě naopak. V  loňském roce jsme odbavili téměř 700 tisíc hovorů a denně vyřešili takřka 400 asistenčních případů. Nejčastěji pomoc potřebovali řidiči, v přepočtu jsme koordinovali 164 odtahů denně. Mnohokrát jsme také zajišťovali opravu porouchaných spotřebičů jako je pračka nebo myčka. Jednalo se bezmála o 8 tisíc požadavků. I přesto, že případů cestovní asistence v minulém roce značně ubylo, podařilo se nám například zorganizovat náročnou asistenční pomoc v Ománu, která se týkala klienta s krevní sraženinou v mozku.

Přečtěte si více

Kvalita v asistenční službě – hlas zákazníka je náš největší motor

29.9.2020

Jeden velmi významný americký podnikatel kdysi řekl: „Nejvíce nespokojení zákazníci jsou Váš největší zdroj inspirace“. Není to příliš ubíjející zabývat se negativním? My si to nemyslíme a hlasu zákazníka nasloucháme velmi vážně. Tomu pozitivnímu, i tomu méně. Nejen kvůli tomu, že inspirace není nikdy dost, ale zejména proto, že umět s pokorou přijmout nepříjemný názor může být naší největší výhrou.

Přečtěte si více

100% na elektřinu. Populární carsharing GreenGo s péčí od Europ Assistance

11.6.2020

Europ Assistance zahájila v prosinci loňského roku spolupráci s novým hráčem trhu, maďarskou společností GreenGo provozující stále populárnější carsharing. Své bohaté zkušenosti na poli silniční asistence tak nyní může propojit s oblastí moderních služeb s významně ekologickým podtextem. Vozidla GreenGo jsou totiž plně elektrická.

Přečtěte si více