V domácí asistenci pomáháme s rozbitými spotřebiči, smlouvami i roji včel
Domácí asistenci jako součást svého pojištění domácnosti má většina z nás. Veskrze ji máme spojenou se zabouchnutými klíči a to docela oprávněně. Požadavek na služby zámečníka patří skutečně mezi ty nejčastější. Málo ale není ani havárií a poruch spotřebičů. Nedílnou součástí každé domácnosti je dnes také technika, zejména pak stávkující technika a nezbytná elektřina. V domácí asistenci, ale nechybí ani konzultace od právníků. S čím vším se můžete na naši domácí asistenci obracet?
Přečtěte si víceJak jsme digitalizovali v roce 2022
V loňském roce jsme udělali v otázce digitalizace asistence několik důležitých kroků kupředu. Vlajkovou lodí se v digitalizaci stala auto asistence. Skvělou práci v našem call centru odvedli virtuální agenti Eva s Tondou a nově se do situací na silnici zapojila i webová aplikace dRSA. Digitalizujeme ale i tam, kde to koncový zákazník nevidí. I naše oslovování dodavatelů se automatizovalo. Tak zkontrolujte své připojení a nakoukněte do digitalizace s námi.
Přečtěte si víceDigitalizujeme. Virtuální Eva a Tonda excelují v call centru
Rádi bychom světu představili naši virtuální agentku Evu. Pracuje pro nás už od roku 2019, v roce 2021 se k ní připojil ještě kolega Tonda. Jsou to vysoce efektivní pracovníci našeho call centra. Jejich pracovní přestávky jsou minimální, vztahy v kolektivu skvělé a nasazení veliké. Sami odbaví více než polovinu všech příchozích hovorů na naše call centrum. Zvládnou jich totiž vyřizovat stovky najednou. Jak v auto asistenci doplňují naší dRSA aplikaci? Seznamte se s našimi virtuálními operátory.
Přečtěte si víceBudoucnost asistence je také v digitalizaci
Svět technologií jde stále dopředu a Europ Assistance drží krok. Všichni víme, jak zdlouhavé a otravné může být čekání na lince, než se konečně ozve někdo kompetentní a požadavek vyřeší. Ačkoliv naše asistenční služba disponuje spoustou vyškolených operátorů, připravených pomoci, i oni potřebují uvolnit ruce, aby se mohli zabývat náročnějšími požadavky našich zákazníků. Proto disponujeme sadou užitečných digitálních nástrojů, které mohou zákazníkům zajistit potřebnou službu bez zdlouhavého čekání na lince.
Přečtěte si víceZaměstnanecký benefit Europ Assistance: Den volna na dobrovolnictví aneb Jak ho strávili kolegové z oddělení Network
My v Europ Assistance rádi pomáháme i za hranicemi naší kanceláře. A proto našim zaměstnancům poskytujeme skvělý dobročinný benefit: den volna na dobrovolnictví. O tom, komu budou pomáhat, si rozhodují zcela sami a je jen na nich, zda tento benefit pojmou týmově (jako třeba naše oddělení Network) nebo individuálně. Důležitý je dobročinný přesah celé akce a chuť a nadšení pomáhat potřebným. Venčení psů z útulku, fyzická pomoc handicapovaným nebo seniorům či výpomoc při charitativních akcích? Jakákoliv forma pomoci je vítaná.
Přečtěte si víceMotoCare – specializovaný asistenční program šitý na míru motorkářům
Porucha motorky, defekt pneumatiky či nedostatek paliva – to potkalo snad každého motorkáře, který se se svou mašinou vydává na cesty. Tyto nečekané situace dokáží jinak pohodovou cestu hodně znepříjemnit. Často jsou s těmito událostmi spojené i finanční výdaje, např. opravy na místě, odtah či zajištění náhradního vozidla. Přesně pro tyto situace je tu asistenční program MotoCare.
Přečtěte si víceDigitální domácí asistence aneb Jak funguje naše revoluční řešení
Je všeobecně známo, že u nás v Europ Assistance jsme digitální nadšenci. Rádi přicházíme s novým inovativním řešením, které usnadňuje život klientům, partnerům, ale také našim profesionálním koordinátorům, kteří tak získávají prostor pro řešení komplexnějších asistenčních případů. Jsme hrdí na to, že jsme úspěšně zavedli další novinku do našeho portfolia – Digitální domácí asistenci.
Přečtěte si víceEurop Assistance podporuje Movember
V Europ Assistance nám zdraví mužů rozhodně lhostejné není. Proto podporujeme charitativní organizaci Movember, která pomáhá mužům žít šťastněji, zdravěji a déle. Na důkaz toho, že jsme v tom společně, jsme si nechali "narůst" knírky. Koukněte, jak nám to sluší!
Přečtěte si víceNový seriál ze zákulisí našeho Talentového programu: Rozhovor s Petrou Budkovou
Krátkým rozhovorem s účastnicí talentového programu Europ Assistance Petrou Budkovou startujeme náš nový seriál. Sérii článků o našich talentech a jejich projektech, které si sami vybrali. Jaké projekty si zvolili a jaký to mělo vliv na jejich každodenní práci? Své vnímání vám dnes odhalí naše Senior Customer Experience Specialistka Petra.
Přečtěte si víceTalentový program v Europ Assistance: Rozvoj ani covid nezastaví
Cesta je cíl. Právě tato myšlenka se stala stěžejním mottem našeho talentového programu, který dal prostor ukázat svůj potenciál zaměstnancům Europ Assistance. O tom, jak jsme se s přípravou a realizací talentového programu poprali v době covidové, prozradí více náš nový článek.
Přečtěte si více