Představujeme

Nejnákladnější položka každé nehody či poruchy v zahraničí? Repatriace vozu!

1.6.2023

S pojmem “repatriace” se můžete setkat v řadě situací. Ve světe pojištění je to nejčastěji přesun osoby nebo vozu zpět do domovské země. Většinou se tak repatriace pojí spíše s neveselými příběhy. Repatriovat lze tělo, pacienta, i vozidlo. A právě o repatriaci vozidla si dnes povíme. Je to totiž položka, která v případě nehody většinou ukousne největší kus z pojistného plnění.

Přečtěte si více

Nový TravelCare s krytím až 100 mega je tu!

29.5.2023

Cestovní pojištění TravelCare se dočkalo vylepšení a nabízí tak spoustu novinek. Cestovatelé si tak nyní mohou vybrat mezi variantou Basic, Standard a Premium. Dostupné jsou různé formy připojištění, které si lze jednoduše vybrat v našem online sjednávači. Nově také nabízíme roční variantu TravelCare pojištění. V rámci připojištění jsme přidali možnost storno zájezdu, spoluúčast při zapůjčení auta a nezapomněli jsme i na vašeho čtyřnohého kamaráda.  

Přečtěte si více

MotoCare – specializovaný asistenční program šitý na míru motorkářům

13.4.2023

Porucha motorky, defekt pneumatiky či nedostatek paliva – to potkalo snad každého motorkáře, který se se svou mašinou vydává na cesty. Tyto nečekané situace dokáží jinak pohodovou cestu hodně znepříjemnit. Často jsou s těmito událostmi spojené i finanční výdaje, např. opravy na místě, odtah či zajištění náhradního vozidla. Přesně pro tyto situace je tu asistenční program MotoCare.

Přečtěte si více

V domácí asistenci pomáháme s rozbitými spotřebiči, smlouvami i roji včel

15.3.2023

Domácí asistenci jako součást svého pojištění domácnosti má většina z nás. Veskrze ji máme spojenou se zabouchnutými klíči a to docela oprávněně. Požadavek na služby zámečníka patří skutečně mezi ty nejčastější. Málo ale není ani havárií a poruch spotřebičů. Nedílnou součástí každé domácnosti je dnes také technika, zejména pak stávkující technika a nezbytná elektřina. V domácí asistenci, ale nechybí ani konzultace od právníků. S čím vším se můžete na naši domácí asistenci obracet?

Přečtěte si více

CSR v Europ Assistance: komu pomáháme a proč

20.2.2023

V pracovní době pomáháme lidem v nouzi. Rádi ale věnujeme čas i peníze také těm, kteří sice nejsou v akutní nouzové situaci, ale mají to v životě těžké. V Europ Assistance podporujeme neziskové organizace a naši kolegové se ve volném čase účastní dobrovolnických nebo osvětových akcí. 

Přečtěte si více

Benefity, které ti udělají radost

15.2.2023

Když se dáš do řeči se zaměstnanci, zjistíš, že u nás nikdo nepracuje kvůli benefitům. MultiSport kartu, výhodnější tarif na volání, slevy na pojištění nebo stravenky však bereme jako milé přilepšení k výdělku. Zjisti, na jaké zaměstnanecké benefity se můžeš v Europ Assistance těšit.

Přečtěte si více

Jak jsme digitalizovali v roce 2022

25.1.2023

V loňském roce jsme udělali v otázce digitalizace asistence několik důležitých kroků kupředu. Vlajkovou lodí se v digitalizaci stala auto asistence. Skvělou práci v našem call centru odvedli virtuální agenti Eva s Tondou a nově se do situací na silnici zapojila i webová aplikace dRSA. Digitalizujeme ale i tam, kde to koncový zákazník nevidí. I naše oslovování dodavatelů se automatizovalo. Tak zkontrolujte své připojení a nakoukněte do digitalizace s námi.   

Přečtěte si více

Digitalizujeme. Virtuální Eva a Tonda excelují v call centru

14.12.2022

Rádi bychom světu představili naši virtuální agentku Evu. Pracuje pro nás už od roku 2019, v roce 2021 se k ní připojil ještě kolega Tonda. Jsou to vysoce efektivní pracovníci našeho call centra. Jejich pracovní přestávky jsou minimální, vztahy v kolektivu skvělé a nasazení veliké. Sami odbaví více než polovinu všech příchozích hovorů na naše call centrum. Zvládnou jich totiž vyřizovat stovky najednou. Jak v auto asistenci doplňují naší dRSA aplikaci? Seznamte se s našimi virtuálními operátory.

Přečtěte si více

Budoucnost asistence je také v digitalizaci

3.8.2022

Svět technologií jde stále dopředu a Europ Assistance drží krok. Všichni víme, jak zdlouhavé a otravné může být čekání na lince, než se konečně ozve někdo kompetentní a požadavek vyřeší. Ačkoliv naše asistenční služba disponuje spoustou vyškolených operátorů, připravených pomoci, i oni potřebují uvolnit ruce, aby se mohli zabývat náročnějšími požadavky našich zákazníků. Proto disponujeme sadou užitečných digitálních nástrojů, které mohou zákazníkům zajistit potřebnou službu bez zdlouhavého čekání na lince.

Přečtěte si více

Zaměstnanecký benefit Europ Assistance: Den volna na dobrovolnictví aneb Jak ho strávili kolegové z oddělení Network

8.6.2022

My v Europ Assistance rádi pomáháme i za hranicemi naší kanceláře. A proto našim zaměstnancům poskytujeme skvělý dobročinný benefit: den volna na dobrovolnictví. O tom, komu budou pomáhat, si rozhodují zcela sami a je jen na nich, zda tento benefit pojmou týmově (jako třeba naše oddělení Network) nebo individuálně. Důležitý je dobročinný přesah celé akce a chuť a nadšení pomáhat potřebným. Venčení psů z útulku, fyzická pomoc handicapovaným nebo seniorům či výpomoc při charitativních akcích? Jakákoliv forma pomoci je vítaná.

Přečtěte si více