Cestovní pojištění na hory v zimě. Co musí umět?

Dovolená na horách obvykle znamená sport. I v případě, že plánujete obsadit lehátko na terase a chytat bronz, měli byste věnovat alespoň chvilku cestovnímu pojištění.

Všechny články

V domácí asistenci pomáháme s rozbitými spotřebiči, smlouvami i roji včel

15.3.2023

Domácí asistenci jako součást svého pojištění domácnosti má většina z nás. Veskrze ji máme spojenou se zabouchnutými klíči a to docela oprávněně. Požadavek na služby zámečníka patří skutečně mezi ty nejčastější. Málo ale není ani havárií a poruch spotřebičů. Nedílnou součástí každé domácnosti je dnes také technika, zejména pak stávkující technika a nezbytná elektřina. V domácí asistenci, ale nechybí ani konzultace od právníků. S čím vším se můžete na naši domácí asistenci obracet?

Přečtěte si více

Call centra Conectart nově pomáhají Europ Assistance s péčí o zákazníky

28.2.2023

Europ Assistance zahájila spolupráci s největším provozovatelem kontaktních center v České republice – společností Conectart. Po úspěšném outsourcingovém startu v rámci technické auto asistence odbavují operátoři Conectartu hovory pro řešení asistence klientům v zahraničí, asistenci v domácnostech a zdravotní pomoc. Vyřizují také telefonáty v rámci kampaně monitorující zákaznickou spokojenost.

Přečtěte si více

CSR v Europ Assistance: komu pomáháme a proč

20.2.2023

V pracovní době pomáháme lidem v nouzi. Rádi ale věnujeme čas i peníze také těm, kteří sice nejsou v akutní nouzové situaci, ale mají to v životě těžké. V Europ Assistance podporujeme neziskové organizace a naši kolegové se ve volném čase účastní dobrovolnických nebo osvětových akcí. 

Přečtěte si více

Vracíme se s AutoCare na Slovensko a spouštíme tam nový web

15.2.2023

Po dvouleté pauze se Europ Assistance vrací na Slovensko se službou AutoCare. Nabízíme zde stejné služby a výhody jako v Česku a vezeme s sebou jedno z nejvyšších pojistných plnění na slovenském trhu. Řidičky a řidiči ze Slovenska si také vše o našich službách mohou přečíst na novém webu.   

Přečtěte si více

Jak jsme digitalizovali v roce 2022

25.1.2023

V loňském roce jsme udělali v otázce digitalizace asistence několik důležitých kroků kupředu. Vlajkovou lodí se v digitalizaci stala auto asistence. Skvělou práci v našem call centru odvedli virtuální agenti Eva s Tondou a nově se do situací na silnici zapojila i webová aplikace dRSA. Digitalizujeme ale i tam, kde to koncový zákazník nevidí. I naše oslovování dodavatelů se automatizovalo. Tak zkontrolujte své připojení a nakoukněte do digitalizace s námi.   

Přečtěte si více

Jaký byl rok 2022 v Europ Assistance?

18.1.2023

Ani my vás letos neochudíme o bilanci předchozího roku. Máme tu pro vás pár čísel a zajímavostí. Jaký byl náš rok 2022? Na naše call centrum volalo přes 450 tisíc motoristů, vypravili jsme 38 leteckých speciálů, otevřeli přes 5 tisíc dveří, zasahovali ve 157 státech a náš nejdražší případ vyšel skoro na 6 milionů. Ohlédněte se s námi za rokem 2022, rozhodně jsme měli napilno. 

Přečtěte si více

Autem na hory. V čem vám auto asistence kryje záda?

9.1.2023

Silnice pokrylo náledí a posypová sůl a sváteční řidiči zůstali raději doma. Je tu nejnáročnější období pro všechny motoristy - zima. Výzvy čekají zvlášť ty, kdo se chystají vlastním vozem na hory a třeba i do zahraničí. S jakými nepříjemnými situacemi se řidiči v zimě nejčastěji potýkají? V čem vám pomůže auto asistence a proč není od věci si za ní (obzvlášť v zimě) připlatit? 

Přečtěte si více

Česko má 5. nejstarší vozový park v EU

3.1.2023

S novým rokem zestárl i vozový park v ČR. Podle Svazu dovozců automobilů dosáhla auta v roce 2022 v Česku průměrně stáří 15,93 let, což je téměř o 4 roky více než je průměr v Evropské unii. Stále tak držíme pátou příčku mezi nejstaršími vozidly v Evropě. Nejstarší vozový park má Lotyšsko, nejnovějšími auty se pak prohání řidiči v Lucembursku, následují je Rakušané. 

Přečtěte si více

Digitalizujeme. Virtuální Eva a Tonda excelují v call centru

14.12.2022

Rádi bychom světu představili naši virtuální agentku Evu. Pracuje pro nás už od roku 2019, v roce 2021 se k ní připojil ještě kolega Tonda. Jsou to vysoce efektivní pracovníci našeho call centra. Jejich pracovní přestávky jsou minimální, vztahy v kolektivu skvělé a nasazení veliké. Sami odbaví více než polovinu všech příchozích hovorů na naše call centrum. Zvládnou jich totiž vyřizovat stovky najednou. Jak v auto asistenci doplňují naší dRSA aplikaci? Seznamte se s našimi virtuálními operátory.

Přečtěte si více

S čím vám pomůže zdravotní asistence?

5.12.2022

Zdravotní asistence patří k těm méně běžným asistenčním službám. Když se vám porouchá auto, voláte asistenci, když si zabouchnete doma klíče, voláte asistenci, když onemocníte, můžete ji volat také. Pokud tedy zdravotní asistenci máte. Vy ale přece máte svého praktika, tak k čemu přesně tato služba je? Vysvětlíme a věříme, že na konci textu budete mít alespoň krátký seznam těch, komu by se mohla hodit.   

Přečtěte si více