Proč potřebujete autoasistenci?
Asistenční služba pro auta je pravděpodobně tou nejznámější formou asistence, s jakou se setkáváme. Podívejme se společně, co přináší majitelům vozu služba auto assistance, v našem případě AutoCare.
Nový TravelCare s krytím až 100 mega je tu!
Cestovní pojištění TravelCare se dočkalo vylepšení a nabízí tak spoustu novinek. Cestovatelé si tak nyní mohou vybrat mezi variantou Basic, Standard a Premium. Dostupné jsou různé formy připojištění, které si lze jednoduše vybrat v našem online sjednávači. Nově také nabízíme roční variantu TravelCare pojištění. V rámci připojištění jsme přidali možnost storno zájezdu, spoluúčast při zapůjčení auta a nezapomněli jsme i na vašeho čtyřnohého kamaráda.
Přečtěte si víceSkryté poklady jen pár kilometrů od hranic. Tipy na výlety autem
Přemýšlíte, kam na výlet o víkendu? Na dohled od českých hranic najdete neokoukaná místa jako stvořená pro výlet autem. Přinášíme pár méně známých doporučení pro milovníky malebných městeček, přírodních krás i kulturních památek. Tak kam si o víkendu autem vyjedete vy?
Přečtěte si víceBěžný pracovní den koordinátora
Upřímně řečeno – každý den je trochu jiný. Některé týmy musí být k dispozici 24/7, takže kolegové vykrývají i noční směny nebo víkendy. Jinde se pracuje jen přes den. Práce v Europ Assistance je pestrá a dobře ji skloubíš s koníčky nebo péčí o rodinu. Zjisti, jak by vypadal tvůj běžný pracovní den.
Přečtěte si víceAsistenční služba pro vaši letošní sezónu? Nejvyšší krytí nabízí Europ Assistance.
Počet dopravních nehod s účastí motorkářů dlouhodobě klesá. Mezi motocyklisty při nehodách ubývá i smrtelných a vážných zranění. Stále se ale nehod s účastí motorkáře stane přes tři tisíce ročně, což málo není. Registrovaných motorek navíc každoročně výrazně přibývá. Škod na zdraví je tedy méně, ne tak škod na milovaných strojích. V čem všem vám asistenční služba kryje záda a do jaké výše je dobré sjednat si pojistné krytí?
Přečtěte si víceBenefity, které ti udělají radost
Když se dáš do řeči se zaměstnanci, zjistíš, že u nás nikdo nepracuje kvůli benefitům. MultiSport kartu, výhodnější tarif na volání, slevy na pojištění nebo stravenky však bereme jako milé přilepšení k výdělku. Zjisti, na jaké zaměstnanecké benefity se můžeš v Europ Assistance těšit.
Přečtěte si víceV domácí asistenci pomáháme s rozbitými spotřebiči, smlouvami i roji včel
Domácí asistenci jako součást svého pojištění domácnosti má většina z nás. Veskrze ji máme spojenou se zabouchnutými klíči a to docela oprávněně. Požadavek na služby zámečníka patří skutečně mezi ty nejčastější. Málo ale není ani havárií a poruch spotřebičů. Nedílnou součástí každé domácnosti je dnes také technika, zejména pak stávkující technika a nezbytná elektřina. V domácí asistenci, ale nechybí ani konzultace od právníků. S čím vším se můžete na naši domácí asistenci obracet?
Přečtěte si víceCall centra Conectart nově pomáhají Europ Assistance s péčí o zákazníky
Europ Assistance zahájila spolupráci s největším provozovatelem kontaktních center v České republice – společností Conectart. Po úspěšném outsourcingovém startu v rámci technické auto asistence odbavují operátoři Conectartu hovory pro řešení asistence klientům v zahraničí, asistenci v domácnostech a zdravotní pomoc. Vyřizují také telefonáty v rámci kampaně monitorující zákaznickou spokojenost.
Přečtěte si víceCSR v Europ Assistance: komu pomáháme a proč
V pracovní době pomáháme lidem v nouzi. Rádi ale věnujeme čas i peníze také těm, kteří sice nejsou v akutní nouzové situaci, ale mají to v životě těžké. V Europ Assistance podporujeme neziskové organizace a naši kolegové se ve volném čase účastní dobrovolnických nebo osvětových akcí.
Přečtěte si víceVracíme se s AutoCare na Slovensko a spouštíme tam nový web
Po dvouleté pauze se Europ Assistance vrací na Slovensko se službou AutoCare. Nabízíme zde stejné služby a výhody jako v Česku a vezeme s sebou jedno z nejvyšších pojistných plnění na slovenském trhu. Řidičky a řidiči ze Slovenska si také vše o našich službách mohou přečíst na novém webu.
Přečtěte si víceJak jsme digitalizovali v roce 2022
V loňském roce jsme udělali v otázce digitalizace asistence několik důležitých kroků kupředu. Vlajkovou lodí se v digitalizaci stala auto asistence. Skvělou práci v našem call centru odvedli virtuální agenti Eva s Tondou a nově se do situací na silnici zapojila i webová aplikace dRSA. Digitalizujeme ale i tam, kde to koncový zákazník nevidí. I naše oslovování dodavatelů se automatizovalo. Tak zkontrolujte své připojení a nakoukněte do digitalizace s námi.
Přečtěte si více