Nový seriál ze zákulisí našeho Talentového programu: Rozhovor s Petrou Budkovou

Nový seriál ze zákulisí Talentového programu Europ Assistance: Rozhovor s Petrou Budkovou

Krátkým rozhovorem s účastnicí talentového programu Europ Assistance Petrou Budkovou startujeme náš nový seriál. Sérii článků o našich talentech a jejich projektech, které si sami vybrali. Jaké projekty si zvolili a jaký to mělo vliv na jejich každodenní práci? Své vnímání vám dnes odhalí naše Senior Customer Experience Specialistka Petra.

Petro, představ nám svůj projekt, který sis v rámci talent programu vybrala? 

Zpracovávala jsem metodiku Standardizace procesu řízení reklamací pro obchodní partnery.  Jedná se o popsaný proces vyřizování reklamací určený zejména pro obchodní partnery. Kromě standardních postupů jsou zde uvedeny také termíny a SLA, které se zavazujeme plnit. 

 

Jak práce na projektu ovlivňovala tvoji každodenní agendu? 

Práce na projektu obohatila moji každodenní práci. Ač se zvolené téma týkalo mé agendy vyřizování reklamací, měla jsem možnost nahlédnout pod pokličku dalším navazujícím činnostem. Díky schůzkám s mentorem, sponzorem a absolvování různých školení, například z oblasti projektového řízení, se mi rozšířilo povědomí o dalších zajímavých oblastech našeho působení. Nejvíce mě práce na projektu ovlivnila z pohledu práce s mou vlastní časovou kapacitou. Bylo zapotřebí zlepšit time management a práci na projektu vyhradit určitý čas. 

 

Vnímáš za zvoleným projektem konkrétní přínosy pro tvoji každodenní práci? 

Tím, že metodika přímo souvisí s mou náplní práce, vnímám přínosy poměrně zřetelně. V minulosti jsme často naráželi na problémy způsobené tím, že procesy nebyly sjednocené napříč spektrem našich obchodních partnerů. Došlo tedy k nastavení jednotného postupu v přijímání stížností, jejich vyřizování a způsobu šetření. Metodiku bychom do jednotlivých obchodních smluv chtěli zařadit do konce roku 2022.  

 

Jsi na svůj projekt hrdá? 

Určitě jsem. Protože je to něco, co tu dlouhodobě chybělo a co nám výrazně zjednoduší práci. Například i při zaučování nových kolegů na našem oddělení. Po přečtení této metodiky každý velmi rychle pochopí, jakým způsobem u nás reklamační proces funguje. Díky talentovému programu jsem za velké podpory svých kolegů dostala možnost této problematice se do hloubky věnovat. Děkuji za vaši důvěru a pomoc.  

 

Série článků ze zákulisí Talentového programu pokračuje rozhovorem s Ľubošem Grendelem, který působí v našem finančním oddělení na pozici Accountant.