Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik

Výmoly a štěrk – nejčastější „jarní“ viníci zničených pneumatik | Europ Assistance

I přes pokračující pandemickou situaci a nová omezení se snažíme naplňovat naše poslání: pomáhat lidem v nouzi – kdykoliv a kdekoliv. Naše služby nejsou protiepidemickymi opatřeními plošně omezené a poskytujeme je ve standardním rozsahu. Přestože asistenční zásahy koordinujeme ze 100 % home office, naši klienti tím nejsou nijak ovlivněni. U všech zakázek, ať už se jedná o domácí, automobilovou či jinou asistenci, dodržujeme hygienická opatření tak, aby nedošlo k ohrožení klientů ani dodavatelů. Ochrana zdraví i maximální spokojenost klientů jsou pro nás klíčové.

ASISTENČNÍ ZÁSAHY KOORDINUJEME Z BEZPEČÍ DOMOVA

Již několik měsíců panuje na našich pobočkách tzv. bezpečný režim. Veškeré asistenční služby totiž koordinujeme z našich domovů. Záleží nám na zdraví zaměstnanců, a proto pracujeme z home office v maximální možné míře. Na kvalitě našich služeb se s naším home office režimem nic nezměnilo. Jsme tu pro naše klienty standardně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu – připraveni pomáhat.

 

ASISTENČNÍ SLUŽBY POD “ROUŠKOU“ COVIDU

Ochrana zdraví našich klientů je pro nás na prvním místě. Proto se staráme o to, aby veškerá asistence probíhala za dodržování všech hygienických opatření. Koronaviru navzdory se společně s našimi dodavateli staráme o to, aby i v době covidové vaše cesty skončily šťastně a Vaše obydlí neztratila teplo domova.

 

COVID LINKA PRO NAŠE KLIENTY

Ať už mají naši klienti dotazy týkající se symptomů onemocnění koronavirem, postupů léčby nebo potřebují v této spojitosti psychologickou pomoc, je tu pro ně naše COVID linka. Na vyžádání informujeme klienty o aktuálních epidemických opatřeních nejen v České republice, ale i v zahraničí.

My v Europ Assistance bojujeme se zákeřnou pandemií po svém – především tím, že nepolevujeme. Nepolevujeme v poskytování kvalitních služeb našim klientům, ale ani v péči o naše zaměstnance. Přejeme všem pevné zdraví.