Proč je dRSA v TOP 3 nejlepších projektů a jak probíhala účast v prestižní soutěži IDC? Odpovídá tým Digital.

IDC soutěž

Minulý týden se náš Digital tým zúčastnil finále prestižní celosvětové soutěže pořádané společností IDC s projektem dRSA, kde se umístil mezi TOP 3 v kategorii „Best in Future of Digital Infrastructure.“ Společnost IDC již déle než 20 let uděluje ve svých pobočkách po celém světě ocenění za odvážné a úspěšné digitalizační projekty a počiny, které mění zaběhnutý chod jejich organizací. O tom, jaké bylo se probojovat do TOP 3 a v čem je projekt dRSA výjimečný se rozpovídali naši kolegové z Digital týmu Helena Moniuková a Pavel Verner.

 

Co vás vedlo se do soutěže přihlásit?

HM: Do soutěže jsme se rozhodli přihlásit, jelikož jsme chtěli dRSA představit odborné veřejnosti a zjistit, jak si povede v konkurenci se špičkovými projekty v kategorii digitální infrastruktury. IDC je prestižní soutěž, která sdružuje technologické lídry z oblasti digitalizace. Účast v soutěži tohoto formátu byla pro nás nepochybně výzvou a my v EA výzvy máme rádi. Tudíž nezbývalo nic jiného, než do soutěže jít a zažít ji na vlastní kůži.

 

V čem je dRSA výjimečná?

PV: Unikátnost dRSA tkví v tom, že je schopná propojovat hned několik našich klíčových systému, ať už se jedná o CRM systém, ústřednu, dodavatelský systém, tak i verifikační systém. A právě díky tomu má dRSA tak dobré výsledky a má pro klienty vysokou přidanou hodnotu.Takhle komplexní řešení je jediné na trhu. Aplikaci kontinuálně zlepšujeme a do budoucna má velký potenciál.

HM: V praxi dokážeme aplikaci přizpůsobit různým asistenčním podmínkám klientů, dRSA je tedy škálovatelná. Klienti si mohou zvolit své logo, nadefinovat si specifické otázky nebo si navrhnout textaci pro SMS zprávy.

 

Jaký reálný dopad dRSA má na vaši společnost?

PV: Umožňuje nám automatizovat běžné asistenční zásahy a uvolnit ruce koordinátorům pro komplexnější zásahy. Jedná se však také o vlajkovou loď naší digitalizace, která jde příkladem pro ostatní projekty a dokazuje, že digitalizace má smysl.

HM: Nepochybně je dRSA neodmyslitelnou součástí provozu a našich služeb pro zákazníky. V současné době dRSA odbavuje více než 30 % zákazníků. Díky úspoře času jsme tak dostali prostor pro vzdělávání koordinátorů, kteří se tak posléze mohou věnovat složitějším případům.

 

 

 

Jak náročné bylo pro vás absolvovat soutěž?

HM: Jelikož se jednalo o naši prvotní zkušenost s takovým formátem soutěže, tak to bylo náročné. Opravdu jsme museli vystoupit z komfortní zóny.  Tímto děkuji IDC za poskytnutí maximální podpory, organizace byla skvělá.

PV: Byla to pro nás nová zkušenost. Bylo potřeba porotě co nejpřesněji pospat nejenom fungování aplikace v rámci procesu, ale i její technické parametry. Každý z členů poroty byl odborníkem na něco jiného, zajímaly je proto odlišné věci.

 

Kde vidíte inspiraci v rámci projektů vašich soupeřů?

PV: Ať už se jedná o veřejný nebo soukromý sektor, vždy je potřeba nějaká osoba nebo oddělení, která bude digitalizace věnovat svůj čas a energii a povede projekty k cíli i přes počáteční skepsi okolí. Doufáme, že se v této roli budeme zdokonalovat.

HM: Každý projekt nás nějakým způsobem zaujal, jelikož jsme byli jsme byli ve společnosti velmi dobrých firem.

 

Jaký finálový projekt vás nejvíce zaujal?

PV: Zajímavý byl projekt od Škoda auto, kterým se díky umělé inteligenci povedlo vytvořit aplikace, která je schopná odhalit místo vzniku konstrukční chyby, což vnímám jako velký posun v efektivně ale hlavně kvalitě jejich výroby.

HM: Osobně mě také zaujal nejvíce projekt od Škoda auto, jelikož dokázali propojit kontrolní systém s motivačním systémem, což má velmi pozitivní vliv na výkonnost.

 

 

Jaká vylepšení čekají dRSA v budoucnu?

HM: Bude se měnit vizuál. Klient bude mít možnost pořídit fotografii vozidla, my ho budeme umět ověřit a z fotografii budeme moct zhodnotit situaci. Tím se zkrátí doba vyplňování potřebných informací. Celkový proces bude tak pro klienta daleko jednodušší.

PV: Rádi bychom klientům nabídli další kanál, WhatsApp, přes který by bylo možné zásah objednat. Tato platforma by měla klientům nabídnout ještě pohodlnější vyřízení zásahu a zároveň v případě potřeby by do konverzace mohl vstoupit koordinátor a dořešit s klientem nestandardních parametry zásahu. Dále bychom rádi aplikaci rozšířili o asistenci nákladních vozidel a objednání náhradního vozidla.

 

Je něco, co chcete závěrem zmínit?

HM: Myslím, že budu mluvit za nás oba, když znovu poděkuji IDC za skvělou příležitost představit náš projekt široké veřejnosti. I přes náročnost soutěže jsme v organizátorech měli oporu a celá akce byla velmi povedená od A do Z. Jsme rádi, že jsme se mohli zúčastnit a vyjít tak ze své komfortní zóny.