You are here

Reference

Hodnocení spokojených klientů 

Porucha startéru, Středočeský kraj

Dobrý den,

chtěla bych touto cestou vyjádřit spokojenost s Vaší asistenční službou.
Dnes jsem  se svojí sedmdesátiletou maminkou a našimi dvěma psy byla na houbách a vypovědělo mi službu moje auto.
Vzhledem k tomu,že jsem si před letní dovolenou zaplatila Váš program AutoCare,mohla jsem dnes využít Vaši péči.
Musím po pravdě říci,že jsem Vaše telefonní číslo vytáčela s velkými obavami a hlavou se mi honily nepříjemné otázky - pomohou mi skutečně ? jak dlouho budu muset čekat ? .....je svátek....
Patřím k nevěřícím Tomášům a jsem zvyklá víceméně spoléhat pouze na sebe...
Moje obavy byly naprosto zbytečné - asistent na telefonu byl velmi vstřícný a opravář,který přijel byl šikovný a s autem si poradil.
Oba se chovali skutečně profesionálně a k mé velké radosti se celá záležitost vyřešila - v klidu,bez nerváků.
Gratuluji Vám ke skvělým členům Vašeho sehraného týmu a DĚKUJI.
Jste jedni z mála,na jejichž služby se dá spolehnout a mohu je naprosto bez obav doporučit svému okolí.
Přeji Vám hodně spokojených klientů a prosím : udržte si svoji profesionalitu.

S pozdravem

Marcela H. 

Porucha alternátoru, Německo

 „Preji hezky vecer. Zatim se vse zda byt na dobre ceste. Oprava byla provedena bez 80-ti km prevozu motorky. Doufejme, ze uz nas po ceste nic dalsiho nepotka. Jen prosim jeste jedna otazka. Kdyz jsme usetrili naklady na prevoz moto a opravu provedli zakoupenymi dily sami, nebylo by pak mozne mimoradne pozadat o proplaceni druheho noclehu? Jikak moooc dekujeme celemu vase tymu za vstricnou pomoc, byli jste vsichni perfektni. ??“  SMS od klientky Kamily B.

Porucha motoru, Německo

Dobry den,

jsem moc rad ze Vase spolecnost existuje a to i diky tomu.

Ze jsem vyuzil Vasi sluzeb na sve ceste.

Me auto se ocitlo v Nemecku  na nekolik dni v servisu.

Diky Vasim lidem z  teamu, mi byl poskytnut zcela profesionalni servis na vysoke urovni, pri tak nemile situaci mimo Ceskou republiku.

Jsem tak potesen az jsem byl nucen udelat tento krok a napsat vam zpetnou vazbu.

Moc diky a doufam ze i nadale budete tak dobrou spolecnosti, tak jako jste dnes.

S pozdravem O.F.

Vybitá baterie, Praha

„Dekuji, dekuji-vse probehlo excelente. Jste uzasni!“ SMS od klienta

Porucha motoru, Norsko

Příběh klienta z reálného asistenčního zásahu, který organizovala Europ Assistance
 

Když pan Barták vyrážel s přáteli do Norska na dovolenou, byl jejich cílem sjezd extrémně obtížných řek. Vše šlo podle plánu až do chvíle, kde se začaly objevovat potíže s automobilem. Norské dálnice či tunely ale nejsou nijak ideálními místy pro odstavení nepojízdného vozu.

„Auto v náhodných intervalech přestávalo jet. Někdy ujelo 200 metrů, někdy 200 kilometrů. Jeho oživení trvalo od dvou do pěti minut. Představa, že bychom s autem zůstali viset v pětadvacetikilometrovém tunelu, byla velmi nepříjemná. Nešlo jen o bezpečnost naši, ale i ostatních řidičů. Navíc by nejspíš velmi důrazně zakročila místní policie,“ líčí pan Barták začátek příhody s dobrým koncem.

Výprava nemohla pokračovat dál na sever, proto se obrátila zpět k jihu a vracela se po místních silnicích. Bylo ale jasné, že jde o nouzové řešení. Cesta nakonec skončila ve městě Dagali na řece Numedalslågen, přibližně 200 kilometrů na sever od Osla. Posádka vozu odletěla do Čech a pan Barták čekal na zásah Europ Assistance, kterou mezitím kontaktoval.

Prvním navrhovaným řešením byl odtah auta prostřednictvím norského partnera do přístavu a návazný odvoz vozu z Německa do Čech. Ceny v Norsku jsou ale výrazně jiné než ve střední Evropě: jen cena za odtah do přístavu činila přibližně 9000 Euro. To výrazně překračovalo limit pojistného plnění.

Europ Assistance tedy zvolila variantu odtahu vozidla českou odtahovou službou, kde byla celková cena odtahu podstatně přijatelnější a limit produktu tuto částku bez problému pokryl. Automobil i kajaky se podařilo naložit na vozidlo odtahové služby a následoval přibližně šestadvacetihodinový přejezd do Prahy. Přestože šlo o standardní produkt EA pro osobní vozy, limit na pojistné plnění plně postačoval i pro tuto, dosti náročnou variantu zásahu.

„Cena asistenčního zásahu byla téměř 60 tisíc korun. Nejenže jsem díky pojištění asistenčních služeb tuto částku nemusel vynaložit, ale velmi příjemné bylo i jednání s Europ Assistance. Koordinátoři asistenční centrály se snažili zajistit schůdné řešení tak, aby limit pojištění vystačil,“ uzavírá líčení letošní dovolené pan Barták. „Sami se aktivně starali o komunikaci a průběžně mne informovali o postupu akce. Právě dobrá komunikace a vysoké plnění je důvodem, proč je od té doby doporučuji svým známým.“

Porucha motoru, Francie

Klient byl velmi spokojený s asistencí a přišel poděkovat osobně. Operátorce donesl bonboniéru a květiny.