You are here

Kdo jsme

Historie

V roce 2001 byla v Praze otevřena Europ Assistance Česká a Slovenská republika.

Asistenční centrála patří do druhé největší mezinárodní světové skupiny Europ Assistance Group. Již od roku 1963 poskytujeme služby klientům po celém světě. Nepřetržitě. 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.

V současnosti více než 300 000 000 zákazníků po celém světě využívá asistenčních a pojistných programů Europ Assistance.

Poslání

Europ Assistance Česká a Slovenská republika je poskytovatelem komplexních asistenčních služeb a služeb likvidace pojistných událostí. Díky silnému mezinárodnímu zázemí a know-how skupiny nabízíme a poskytujeme naším zákazníkům komplexní specializovaná pojistná a servisní řešení šitá na míru potřebám klientů.

Při poskytování služeb využívá centrála Europ Assistance v Praze nejmodernější technologie Europ Assistance Group šité na míru potřebám klientů.

Kvalita komunikace, profesionální a pro-klientský přístup, nepřetržitá dostupnost, maximální péče o zákazníka, to vše jsou hlavní hodnoty a poslání Europ Assistance vyjádřené sloganem „You live we care“.

Kvalita

Europ Assistance Česká a Slovenská republika je držitelem certifikátů kvality ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN ISO/IEC  27001:2014. Tyto certifikáty potvrzují správnost vnitřních procesů a vypovídají mimo jiné i o kvalitě poskytovaných služeb.

Ať se jedná o běžnou životní situaci či mimořádnou událost – náš tým je připraven kdykoliv poskytnout zákazníkům potřebnou pomoc či radu.

Cíle

Protože naší prioritou je osobní kontakt a zaměření se na pomoc našim klientům, zavazuje se Europ Assistance plnit Vaše požadavky kdekoli na světě, a to inovativním, zodpovědným a zcela individualizovaným způsobem.

  • Být na blízku
  • Stálé hodnoty
  • Inovace
  • Společenská a environmentální odpovědnost

Kodex chování

Europ Assistance Česká a Slovenská republika, jakožto člen mezinárodní skupiny Generali, přijala v prosinci 2012 tzv. Kodex chování, který se vztahuje na všechny její zaměstnance.

Od třetích stran jednajících jménem skupiny se očekává, že budou dodržovat zásady našeho Kodexu chování. Tento kodex stanoví konkrétní pravidla chování pro dotčené osoby, zejména pro řešení určitých témat, jako jsou například prevence úplatkářství a korupce, ochrana majetku a obchodních informací nebo vztahy se zákazníky.

To posiluje důvěru zákazníků, partnerů, zaměstnanců a veřejnosti ve spravedlivé a morálně bezchybné chování společnosti a všech zaměstnanců.

Stáhněte si Kodex chování

ČAAS

Od roku 2008 je Europ Assistance členem České asociace asistenčních společností. EA byla jedním ze zakládajících členů. Více informací o asociaci na adrese: www.caas.cz