You are here

IT Asistence

IT Asistence

  • vzdálená asistence
  • telefonická asistence
  • obnova dat
  • právní služby
  • management internetového připojení

IT asistence spočívá v podpoře uživatelů počítačů, notebooků, tabletů a podobných zařízení. Produkt IT asistence může obsahovat škálu služeb dle přání klienta, nejběžnějšími službami v rámci produktu jsou vzdálená asistence, telefonická asistence a obnova dat. Vzdálená asistence funguje na principu připojení odborníka přes internetové připojení přímo do počítače klienta. Tam poté může provádět instalaci nebo aktualizaci softwaru, nastavovat služby nebo řešit vzniklé problémy například funkčnosti softwaru. Uživatel přitom může sledovat, co přesně technik provádí. Spojení je zabezpečené a není možné, aby došlo ke znovupřipojení bez souhlasu klienta. Při jednodušších operacích a při instalaci zařízení bez připojení k internetu (TV, DVD přehrávače, set top boxy atp.) je možné využít telefonickou asistenci, při které technik přímo radí, jak postupovat. V případě, že klient vlastní potřebné technologie, lze telefonickou asistenci provést formou videokonference. Služba obnovy dat spočívá ve zpřístupnění nedostupných dat na poškozeném nosiči, například na pevných discích, CD a DVD, v komprimovaných složkách, poškozených dokumentech atp. 

IT asistenci využijí banky, pojišťovny, telekomunikační společnosti či distributoři energií. Díky vysoké přidané hodnotě je IT asistence vhodným doplňkem ke službám v mnoha oborech.

 

IT asistence je ideálním doplňkem k domácí asistenci