You are here

Banky

Asistenční služby jsou na českém bankovním trhu stále více začleňovány do produktové nabídky bank jak pro soukromou klientelu tak pro klientelu z řad podnikatelů a firem. V situaci rostoucí konkurence mezi bankovními ústavy představují programy asistenčních služeb výrazný marketingový nástroj k profilování služeb oproti nabídce konkurence a vytváří způsob budování aktivního a vstřícného vztahu ke klientům. Základem poskytování asistenčních služeb je, že tyto mohou být využívány nejen v mimořádných, ale i v běžných životních situacích.

Concierge - osobní asistent

V jakékoliv situaci je klientům k dispozici nepřetržitá linka asistenčního centra, kde na žádost klienta koordinátor zajistí:

  • rezervaci letenek, jízdenek na autobus či vlak, zapůjčení vozidla, ubytování v hotelu či penzionu
  • doručení květin a dárků, rezervaci místa v restauraci
  • rychlé doručení hotovosti
  • pronájem konferenčních prostor pro jednání, zajištění kancelářských potřeb, techniky a cateringu
  • služby osobního asistenta - převzetí vzkazů pro klienty
  • a další služby dle volby zákazníka...

Domácnost a kancelář

V situaci spojené nejen s havárií v domácnosti či kanceláři zajistí naši koordinátoři:

  • efektivní zásah specialisty k odstranění havárie či zabouchnutých dveří ( instalatér, topenář, plynař, elektrikář, kominík, zámečník)
  • výjezd specialisty k opravě domácích elektrospotřebičů či kancelářské techniky
  • právní asistenci při událostech spojených s bydlením
  • vyhledání a předání kontaktů dodavatelů služeb (např. klempíře, truhláře či zahradníka), úřadů, notářů...

Zdraví

V situacích, kdy klient potřebuje radu či pomoc zdravotního odborníka, jsou mu k dispozici služby:

  • lékaře na telefonu ( konzultace zdravotního stavu, vysvětlení lékařských pojmů, laboratorních výsledků a další)
  • poradenství při vyřizování lázeňské péče
  • poradenství spojené s odvody zdravotního pojištění pro živnostníky a firmy
  • poskytnutí informací o kontaktech nejbližší služby lékařské pohotovosti, otevřené lékárně, kontaktu na lékaře
  • poskytnutí informace o platbách zdravotních poplatků, spoluúčastech a doplatcích na léky, zdravotním pojištění, výběru plateb, a jiné

Automobily

V jakékoliv situaci je klientům k dispozici nepřetržitá profesionální rada a pomoc koordinátorů asistenčního centra, kteří dle požadavků klienta zorganizují a poskytnou:

  • zásah silničního asistenčního vozidla v místě události ( výměnu pneumatiky, dovoz paliva, pomoc při odemknutí vozidla, dobití baterie ), příjezd odtahové služby a bezpečné uschování vozidla
  • pomoc a radu technika na telefonu a informace o provozu na silničních komunikacích, o nejbližším servisu, STK, dealerství
  • právní asistenci při událostech spojených s havárií vozidla