Rádi bychom vám představili výsledky mezinárodního průzkumu o kybernetické bezpečnosti, které jsme zveřejnili. Z dat vyplývá, že Česká republika patří spolu s Rakouskem a Švýcarskem ke státům, kde lidé vnímají rizika na internetu nejméně. Češi se málo orientují v základních typech kybernetických útoků a podceňují také prevenci. Asi 38 % procent českých uživatelů internetu uvedlo, že dobrovolně nikdy nemění svoje přihlašovací údaje. Ve srovnání s ostatními zeměmi také málo vnímáme například rizika, kterým se na internetu vystavují nezletilé děti.
Geolink je nástroj, který umožní během několika málo vteřin lokalizovat klienta a určit tak jeho aktuální polohu.
Věříme, že tuto novinku naši zákazníci ocení a geolink tak naše služby ještě více zatraktivní.
Geo-link is a tool that enables us to locate the client and determine its current location in just a few seconds.
We believe that our customers will appreciate this innovation and geo-link will make our services even more attractive.


Od října budou stojany s palivy na čerpacích stanicích v Evropské unii označeny podle biosložky v palivu obsažené.
Klasický Natural 95 tedy najdete pod písmenem E5 v kruhu, motorovou naftu zase pod písmenem B7 ve čtverci.
Ale nezoufejte, náš program AutoCare Vám po celé Evropě pomůže také v případě záměny paliva! Sjednejte si ho tedy raději hned na webu www.auto-care.cz

V rámci vyhlášení České ceny za PR 14. června 2018 získala Europ Assistance CZ 1. cenu v oborové kategorii Finanční trh a Finanční služby za průzkum trendů letních dovolených v minulém roce.
Bodovali jsme i v dalších kategoriích a to 2. místem v kategorii Firemní komunikace a také v kategorii Sólokapr.
V této prestižní soutěži jsme bodovali v konkurenci společností jakými jsou Jobs.cz (LMC), NN Penzijní společnost, IKEA nebo Mastercard.
At the awards ceremony of the Czech PR Awards held on 14 June 2018, Europ Assistance Czech Republic was awarded 1st prize in the Financial Market and Financial Services category for its summer vacation trend survey conducted in the previous year.
We also scored in other categories and earned 2nd place in the Corporate Communication category and the Scoop category.
The Czech PR Awards are a prestigious contest, in which we faced the toughest competition, including such players as Jobs.cz (LMC), NN Pension company, IKEA, or Mastercard.

Celý večer se nesl ve velmi přátelském duchu. Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance, v úvodu ve zkratce shrnul práci naší společnosti v roce 2017 a plány na rok letošní. Pak jsme se přesunuli k ochutnávce italských lahůdek.
Bylo nám potěšením seznámit se s novináři osobně a ukázat jim, kdo je Europ Assistance a že nám záleží na naší spolupráci. Na závěr jsme pro hosty připravili tematický balíček a asistenční menu, jídelníček témat, která bychom v průběhu roku rádi komunikovali a v jejichž rámci se na nás může tisk kdykoliv obrátit.
Do menu můžete nahlédnout i vy na tomto odkazu.
The atmosphere was friendly and cheerful throughout the evening. In his introductory word, Europe Assistance's General Director Vladimír Fuchs briefly recapitulated our work in 2017 and outlined our plans for this year. The tasting of Italian delicacies followed to our great delight.
We were glad that we could meet with the journalists in person and show them who the people at Europ Assistance are and how we care about our collaboration. In the end, we prepared a themed package for our guests along with an assistance menu containing all the courses that we would like to present to and communicate about with the media this year.
You can see what is on the menu on this link.


Z potenciálních rizik na cestách mají Češi podle aktuálního průzkumu Europ Assistance největší strach z teroristického útoku. Naopak nejméně se obávají přírodních katastrof. Pro Čechy je při výběru dovolené důležité hlavně klima a cena, naopak připojení k internetu nebo signál vyžaduje překvapivě jen 15 % z nich. Každý sedmý před dovolenou neřeší žádné zvláštní pojištění.
Letní průzkum Europ Assistance ukázal, že 65 % Čechů se chystá na tuzemskou dovolenou, a to v drtivé většině vlastním vozem. Pokud jedou do zahraničí, preferují odpočinek u moře. Bydlet budou nejčastěji v hotelu či penzionu, na popularitě ale rostou i prázdninové pronájmy. 25 % českých rodin se letos s náklady vejde do 10 000 korun.
V jarním čísle našeho časopisu Assistance News si můžete přečíst rozhovor o operativním leasingu s Gregorem Bilikem, ředitelem společnosti Arval, informace z Europ Assistance a další zajímavosti.
Celé číslo najdete zde.
Asistenční služby hrají v životě lidí čím dál důležitější roli. Nejen že přibývá lidí, kteří je využívají, ale jak potvrzuje Vladimír Fuchs, generální ředitel společnosti Europ Assistance, dynamicky také narůstá počet případů, které operátoři s klienty řeší. Asistence se již stala nedílnou součástí pojištění motorových vozidel, cestovního pojištění a pojištění domácnosti. Velmi rychle se vyvíjí i další oblast, kde asistenční služby nacházejí široké uplatnění. A tou je zdraví.
Přečtěte si celý rozhovor s generálním ředitelem společnosti Europ Assistance v magazínu pro klienty OZP na odkazu níže.
Z dat Europ Assistance vyplývá, že letošní zima je zatím o třetinu bohatší na úrazy než ta předchozí. Oblíbené lokality českých milovníků zimních sportů – Rakousko a Itálie, se drží mezi TOP destinacemi, odkud Češi volají asistenční službu kvůli zranění. Ve výrazně větším počtu pak letos Češi zvolili dovolenou v exotických destinacích, ale ani tam se jim nehody nevyhnuly.
Právě vyšlo zimní číslo našeho časopisu Assistance News. V něm naleznete mimo jiné rozhovor s Martinem Peleškou, ředitelem českého zastoupení Toyoty, informace o novém produktu zdravotní asistence MediCare a další zajímavosti z Europ Assistance.
Celé číslo čtěte zde.
Už jen do konce roku je čas na povinnou revizi kotlů.
V roce 2012 byla přijata nová legislativa, která ukládá všem majitelům kotlů na tuhá paliva povinnou revizi nejpozději do konce roku 2016. Následně pak každé dva roky. Se začátkem topné sezóny by se nemělo zapomenout ani na povinnou revizi spalinové cesty komínu.
V minulém roce jsme červnu a červenci zasahovali na silnicích celkem v 9 285 případech. Letos za stejné období evidujeme nárůst o 40 %, tedy 12 962 zásahů. Zmíněný nárůst přisuzujeme tomu, že mnoho klientů dává přednost vlastní dopravě na dovolenou, a to především z důvodu zvýšeného rizika teroristických útoku nebo kvůli obavě z nestabilní politické situace například v Turecku či Egyptě.
Asistenci jsme v těchto měsících poskytli klientům nejen na území České republiky, ale i v dalších 39 zemích Evropy. Nejčastěji se klienti potýkali s poruchami a nehodami v Německu, Rakousku, Chorvatsku a Itálii.
Nejvíce se na nás klienti obracejí kvůli poruchám vozidla (68 %). Jedná se především o poruchy motoru, píchnuté pneumatiky, vybité baterie nebo porucha převodovky. Dalším častým důvodem kontaktu s asistenční službou je dopravní nehoda (31 %) či v menším měřítku krádež či vandalismus na vozidle (1 %).
Na závěr přidáváme ještě pár statistik k dojezdům odtahových služeb v České republice. V letošním červenci dorazila ke klientovi asistence do 60 minut v 87 % případů. V loňském červenci se jednalo o 89 % případů. Celoroční průměr je 94 %. V porovnání s minulým rokem se snížil průměrný počet kilometrů, které odtahová služba ujede, než dorazí ke klientovi. Od začátku tohoto července se jedná průměrně o 21 km, přičemž v loňském červenci se jednalo o 23 km.
Na základě informací, které proběhly v médiích, si dovolujeme uvést situaci na pravou míru. Snaha několika odtahových služeb o zvýšení sazeb za odtahy vyústila v medializaci několika jednotlivých případů, kdy klienti museli déle čekat na odtahovou službu. Tato situace nás mrzí. Pro klienty se vždy snažíme udělat maximum a i v náročné letní sezóně, jak potvrzují data, poskytujeme vysoký standard našich poskytovaných služeb. Statistiky nám jasně potvrzují, že se letošní letní sezona neliší od těch minulých. Letos v červenci dorazila ke klientovi asistence do 60 minut v 87 % případů. V loňském červenci se jednalo o 89 % případů. Celoroční průměr je 94 %. Dobu příjezdu asistenční služby na místo často prodlužuje situace, kdy odtahová služba zároveň na žádost klienta přiváží náhradní vozidlo. Tyto případy jsou součástí výše zmíněné statistiky. Stejně tak se nezvýšila průměrná dojezdová vzdálenost odtahové služby či silniční asistence k zákazníkům. Od začátku července se jedná průměrně o 21 km, přičemž v loňském červenci to bylo 23 km. Kontakt pro média: Michal Egert – egert@europ-assistance.cz, 734 576 275
Právě vyšlo nové číslo Assistance News, ve kterém si můžete přečíst o naší nové mobilní aplikaci, o novém specializovaném pojištění Schengen, novinky z Europ Assistance a další zajímavosti.
Celé číslo naleznete zde.
Více než 713 000 – tolik telefonátů v minulém roce řešili operátoři Europ Assistance. To představuje zhruba 17% nárůst příchozích i odchozích hovorů oproti roku 2014. Zvýšil se tak i počet asistenčních zásahů, těch společnost loni řešila více než 105 tisíc.
Více informací naleznete zde.
Právě vyšlo zimní číslo Assistance News, ve kterém si můžete přečíst rozhovor o zabezpečení vozidel pomocí pískování VIN na sklo, o mobilní aplikaci StaySafe, ohlédnutí za rokem 2015 a další zajímavosti.
Celé číslo si můžete přečíst zde.
V září 2015 proběhl v naší společnosti bezpečnostní audit. Tento audit potvrdil, že naše společnost splňuje normu ČSN ISO/IEC 27001:2014, která specifikuje požadavky na systém managementu bezpečnosti informací ve společnosti. Denně pracujeme s velkým množstvím citlivých informací a certifikace potvrzuje, že jsou u nás tyto informace v bezpečí. Jedná se již o třetí ISO certifikát, který jsme obdrželi. Mimo výše zmíněný certifikát je Europ Assistance držitelem také certifikátů ISO 9001:2009 a 20000-1:2011.
Letní číslo Assistance News právě vyšlo. Obsahuje mimo jiné rozhovor s designérem, který se podílí na tvorbě elektromobilů Tesla, novinky z oblasti telematiky a představení produktu AutoCare 2.0.
Elektronickou verzi si můžete prohlédnout zde.
Dne 25. 6. 2015 ve večerních hodinách ohlásila CK Marine Tour ukončení činnosti. Pojištěna byla u Generali pojišťovny a.s. Své oprávněné nároky na odškodnění mohou klienti CK hlásit u asistenční služby Europ Assistance.
Pojišťovna Generali zveřejnila na svých stránkách informace pro klienty CK Marine Tour, které jsou k dispozici zde. Detailní informace, jak nahlásit pojistnou událost jsou poté zde.
Pro případné dotazy a pro pomoc klientům v zahraničí je zřízena nonstop asistenční linka 221 586 660.
Od pondělí 18. 5. obsahuje program AutoCare nově i pojištění pneumatik. V případě poškození pneumatiky vám pneumatiku opravíme, nebo uhradíme novou až do výše limitu pro tuto službu.
Více informací a sjednání na: www.auto-care.cz
Právě vyšlo jarní číslo čtvrtletníku Assistance News, které obsahuje rozhovor s generálním ředitelem společnosti BUSINESS LEASE, rady pro přezouvání na letní pneu a pro jarní servis. Dále se dočtete o novém nástroji pro hlášení pojistných událostí, který jsme vyvinuli a další zajímavosti.
Celé číslo si můžete přečíst zde.
1. dubna 2015 nastoupil na pozici obchodního ředitele Euro Assistance Lukáš Jakoubek. Vystřídal Jakuba Hoďánka, který působil na této pozici do konce roku 2014.
Jeho hlavním úkolem bude rozvoj služeb a péče o zákazníky napříč segmenty Automobily, Cestování, Zdraví a Domácnost. Bude se svým týmem vyvíjet nová řešení odpovídající současným a budoucím potřebám zákazníků. Zaměří se také na kvalitu služeb, která je pro Europ Assistance jednou ze základních hodnot.
Právě vyšlo nové číslo čtvrtletníku Assistance News Zima 2014. Obsahuje mimo jiné rozhovor s generálním ředitelem společnosti Wüstenrot, praktické rady na zimu, vyhodnocení průzkumu mezi našimi dodavateli a další zajímavosti.
Elektronickou verzi naleznete zde.
V úterý 11. 11. 2014 se v Národním domě na Vinohradech pod záštitou České společnosti pro jakost konala mezinárodní konference na téma Vítězíme kvalitou. Konference vrcholila slavnostním večerem spojeným s vyhlašováním cen kvality pro rok 2014 za účasti vládních představitelů.
Za Europ Assistance, která v letošním roce obdržela ocenění Quality Innovation of the Year 2013, hovořil na téma kvality v oblasti asistenčních služeb generální ředitel společnosti Vladimír Fuchs. Ve svém projevu představil parametry řízení kvality ve společnosti Europ Assistance a také hovořil o udržitelnosti a inovacích v oblasti řízení kvality.
V sobotu 8. 11. 2014 se zaměstnanci Europ Assistance již tradičně zúčastnily florbalové Benefice firem, která se konala v Praze ve Vysočanech. Každý tým odehrál 5 zápasů na nohou a jeden zápas na vozíčku. Tým Europ Assistance se umístil těsně pod stupni vítězů na 4. místě. Během celodenního programu si mohli návštěvníci vyzkoušet také mnoho doprovodných disciplín. Českou Federaci Florbalu Vozíčkářů podporuje Europ Assistance již pátým rokem.
Ve středu 5. 11. 2014 proběhla tisková konference v nových prostorách společnosti Europ Assistance. Mimo představení nových prostor byly shrnuty současné trendy na asistenčním trhu a také představeny produktové inovace. Program AutoCare lze od letošního roku sjednat i v měsíční variantě. Dále bylo představeno pojištění pneumatik PneuCare a na trhu ojedinelý koncept služeb IT asistence.
Tiskovou zprávu naleznete zde.
Dne 27. 10. 2014 vyšlo nové číslo čtvrtletníku Assistance News, ve kterém se mimo jiné dočtete o stěhování Europ Assistance do nových prostor, rozhovor s členem představenstva společnosti E.On či novinky z řízení nákladů na pojistná plnění.
Assistance News Podzim 2014 si můžete přečíst zde.
Dne 20. 10. 2014 jsme se přestěhovali do nových prostor.
S ohledem na dynamický růst společnosti a plánovanou integraci s dceřinou společností ČP ASISTENCE s.r.o. přestaly být stávající prostory vyhovující. Celá společnost se přestěhovala do nově zrekonstruovaných prostor, které plně vyhovují náročným provozním požadavkům asistenční centrály.
Adresa našeho nového sídla je ul. Na Pankráci 1658/121, 140 00 Praha 4. Veškeré další kontaktní údaje (telefony, e-maily, IČO: 25287851) zůstávají beze změny.
Ve dnech 25. a 26. září proběhl v naší společnosti recertifikační audit pro systém kvality dle ISO 9001:2009. Společnost Europ Assistance je držitelkou tohoto standardu kvality již od roku 2007 a potvrzení certifikátu proběhlo vždy hladce. Interní předpisy dbají na kvalitu a provádíme i vnitřní audit mezi odděleními, abychom včas odhalili příslušné nedostatky. Europ Assistance je také certifikovanou společností v oblasti řízení kvality dle systémů ISO 20000-1:2011, 27001:05.
Právě vyšlo letní číslo čtvrtleníku Assistance News. V tomto vydání si můžete přečíst rozhovor s generálním ředitelem OZP, panem Ladislavem Friedrichem, dozvíte se, jak vypadá letní sezona v Europ Assistance a další zajímavosti.
Celé vydání naleznete zde.
Společnost Europ Assistance zvítězila ve výběrovém řízenína poskytování asistenčních služeb pro značky Nissan a Infiniti na území střední a východní Evropy. Pro naši pobočku to znamená prodloužení aktuálních služeb pro Nissan o další tři roky. Nově do našeho portfolia získáváme koncernovou prémiovou značku Infiniti, kterou obsluhujeme od 1. 7. 2014.
Skupina Europ Assistance zveřejňuje výsledky 14. Ipsos barometru s plány a záměry Evropanů v oblasti letních dovolených.
Stejně tak jako loni vyrazí v letošním roce na dovolenou v průměru 54 % Evropanů. Rozdíly mezi jednotlivými zeměmi jsou ale velké. V německy mluvících zemí neustále roste počet lidí mířících na dovolenou, v ostatních zemích Evropy je tomu naopak. V letošním roce si dopřeje dovolenou 56 % Němců a 68 % Rakušanů. Nejhůře dopadlo Španělsko, kde na dovolenou míří pouze 42 % obyvatel, a Itálie, která zažila v letech 2011 až 2013 největší propad dovolenkářů, ze 78 % na nynějších 52 %.
Ve čtvrtek 22. 05. 2014 se konal již třetí ročník výběhu na nejvyšší budovu Bratislavy. Akci BEH Tower pořádala Európska cestovná poisťovňa, sponzorem běhu byla již potřetí Europ Assistance. Celý výtěžek dobrovolného startovného putuje na charitativní účely, konkrétně do hypoterapeutického centra Hipony. Čtyři zástupci Europ Assistance se tohoto náročného výběhu 26 pater (524 schodů) zúčastnili.